SHOES ARE BORING, WEAR SNEAKERS! – converse

converse_wordmark_2

0x400screen-shot-2012-12-11-at-18-54-25_2

Converse staat dit jaar geheel in het teken van het onderscheid tussen schoenen en sneakers. De one-liner “Shoes are boring, wear sneakers” omvat in een keer het gehele communicatieplan van Converse. Op internet, op tv, in de bioscoop, met prints en in de retail zie je het thema terug te zien zijn.

Converse probeert je dit jaar af te laten vragen aan welke kant je staat. Draag je het liefst schoenen of toch eigenlijk die toffe sneakers. Met pay-offs als “Shoes buy art, sneakers create it” of “Shoes wouldn’t sneakers definitely would” kun je deze vraag van verschillende kanten bekijken.

In de commercial en op de prints gebruikt Converse creativiteit, onheil en rebelse activiteiten om hun boodschap over te brengen. Ouderwetse beelden en hippe, catchy beelden volgen elkaar op en laten je in gedachten al een keuze maken. Je ziet dat de meeste schoenen eigenlijk overdag leven en de sneakers het nachtleven in duiken. Daar vind je de meeste uitdaging en actie!

Check de nieuwste Adidas Core hier!